« Japan-focused new hedge funds (日本を対象とするヘッジファンド) | トップページ | The Nissan Leaf and the Chevy Volt (日産のリーフとシボレー・ボルト) »

2010年10月16日 (土)

Google, Microsoft, Apple and Yahoo (グーグル、マイクロソフト、アップル、ヤフー)

★英語ニュース/メディアの用法研究★

世界に関心を持つことが英語上達の第一歩!!

21世紀のサラリーマン・学生必読 『EE英語』  HERE!!

☆英語ディベートの情報源!!☆英語用例のデータベース!!☆歴史の記録!!

◆本日のトピックス: IT

☆ニューヨークタイムズ

January 22, 2010, 6:31 pm

グーグル、マイクロソフト、アップル、ヤフーの比較

A Big-Picture Look at Google, Microsoft, Apple and Yahoo

By NICK BILTON

この図は、上記4社が提供するサービスを比較したものである。大きな収益をもたらしているサービスもあれば、開発が始まったばかりのものもある。各社の状況を並べてみることで、それぞれがどの分野に重点を置いているか、将来の方向性はどの分野にあるかがわかる。

The chart above illustrates many of the services these companies provide. Some of their products have been cornerstone revenue streams, and others are just at the beginning of development. But putting them up against each other really helps illustrate each company’s focus and their possible future directions of exploration.

Eeblogspan

記事のリンク(クリック):

http://bits.blogs.nytimes.com/2010/01/22/a-big-picture-look-at-google-microsoft-apple-and-yahoo/

|

« Japan-focused new hedge funds (日本を対象とするヘッジファンド) | トップページ | The Nissan Leaf and the Chevy Volt (日産のリーフとシボレー・ボルト) »